Naar de inhoud springen

INGEVULD Verkoop binnendienst medewerker

Verkoop binnendienst medewerker | fulltime Raamsdonksveer | Z.s.m.

Ben jij communicatief vaardig? Weet je hoe je prioriteiten moet stellen? En word jij blij van het in contact zijn met klanten? Dan is deze functie misschien wel eens heel interessant voor jou!

Welkom!

De wortels van dit gezonde en gepassioneerde familiebedrijf zijn gevestigd in België. Zij zijn uitgegroeid tot een groep die meer dan 65 vestigingen omvat verspreid over 20 landen. Sinds 1994 zijn zij gevestigd in Raamsdonksveer, dit is een afzonderlijke businessunit binnen de groep. Deze businessunit is gespecialiseerd in het verwerken van papier tot golfkartonverpakkingen, voor zowel de voedingssector, e-commerce, consumentengoederen als industriële sectoren. De organisatie kenmerkt zich door haar permanente ontwikkelingen en optimalisaties met focus op duurzaam ondernemen. Een open en laagdrempelige werkomgeving waarin jij je snel thuis zal voelen.

Wat houdt de functie in?

Als Verkoop binnendienst medewerker ben jij verantwoordelijk voor het boeken van orders en contracten en alle andere taken die daarbij komen kijken. Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je boekt op de juiste manier orders en contracten in conform de gemaakt afspraken;
  • Je hebt contact met klanten omtrent leveringen, orders en contracten;

  • Je onderhoudt en beheert samen met je collega’s van de binnen- en buitendienst (pro)actief de contracten;

  • Je monitort, houdt bij en saldeert backorders;

  • Je interpreteert OMP-meldingen en bespreekt deze;

  • Je beheert mede de voorraadniveaus;

  • Je onderhoudt actief de mailbox sales support en in samenwerking met je collega’s beheer je deze zo optimaal mogelijk;

  • Je neemt klachten in behandeling en zet de vervolgacties uit;

  • Je bent continu bezig met het voorstellen en verbeteren van procedures en werkwijzen;

  • Je zorgt dat alle administratieve handelingen die hierbij komen kijken nauwkeurig in het systeem verwerkt worden.

Naar wie ben ik op zoek?

Voor deze functie ben ik op zoek naar iemand met sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden. Je bent graag in contact met klanten, dus klantvriendelijk ben jij zeker! Je weet hoe je prioriteiten moet stellen en hoe je deze moet plannen en organiseren. Enerzijds voer je je werk zelfstandig uit, anderzijds spar je veel samen met je collega’s. Je voelt je prettig in een multiculturele hands on werkomgeving. Een informele sfeer waar hard werken en plezier hand in hand gaan.

  • Je hebt minimaal een afgerond mbo-opleiding in de richting van commercie met twee jaar relevante werkervaring of je hebt reeds je hbo-opleiding afgerond;
  • Je hebt ervaring met SAP, dit is een pré;
  • Je kan goed met het MS Officepakket werken;
  • Je hebt goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duitse en/of Franse taal is een voordeel;
  •  Je werkt nauwkeurig;

  • Je kan creatief omgaan met situaties;

  • Jij hebt de ambitie om samen met dit mooie bedrijf de schouders er onder te zetten!

Zij bieden jou een interessante en uitdagende functie binnen een financieel gezonde en groeiende organisatie. Een mooi passend salaris op basis van jouw kennis en kunde met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast bieden zij jou interessante doorgroeimogelijkheden.