Naar de inhoud springen

Commercieel binnendienst medewerker

Commercieel Binnendienst Medewerker | Van Lier | Fulltime Breda | z.s.m.

Vind jij het leuk om met klanten in contact te zijn en om ervoor te zorgen dat de administratie van A tot Z klopt?! Dan is deze leerzame en veelzijdige commerciële functie misschien wel iets voor jou!

Welkom bij Van Lier!

Van Lier is een Nederlands herenschoenenmerk met al ruim 200 jaar ervaring. In 1815 is de familie Van Lier begonnen in het Brabantse Loon op Zand. Van Lier is altijd bezig met het innoveren van haar productietechnieken, bewerkingsmethoden, pasvormen, kleuren en texturen. In de loop der jaren is van Lier naar het Brabantse Breda verhuist waar wij nu nog steeds gevestigd zijn. Van Lier is binnen zijn segment marktleider in Nederland. Wij hebben mono-brand stores op toplocaties in vrijwel alle grote steden in Nederland. Daarnaast zijn Van Lier schoenen te koop in de betere schoenenwinkels en webstores. Ons bedrijf kent een stabiele groei en is bezig met internationale expansie.

Wat houdt de functie in?

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten! Als commercieel binnendienst medewerker ben je een spin in het web, wanneer een klant belt weet jij welke artikelen hij heeft ingekocht, wanneer deze artikelen binnenkomen en wanneer deze geleverd worden. Hieronder een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Je hebt telefonisch en per mail contact met klanten en consumenten waarbij je vragen beantwoordt en waar nodig adviezen geeft;
  • Je boekt (seizoen-) orders in voor klanten en de eigen stores
  • Je verzorgt de levering en schakelt hierin zowel met klant als vervoerder, ook verzorg je de administratieve afhandeling hiervan;
  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele administratieve afhandeling aan verkoopkant;
  • Je verwerkt facturen in de verschillende administraties;
  • Je schakelt veel met je collega’s van alle afdelingen;
  • Je ondersteunt sales, je plant bijvoorbeeld inkoopafspraken in of je gaat een dag mee naar de showroom;
  • Je neemt bij drukte of wanneer je collega’s op vakantie zijn werkzaamheden van andere afdelingen op je.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zijn op zoek naar een collega die administratief sterk is maar die het ook leuk vindt om met de klant in contact te zijn. Iemand die innovatief is en mee wil denken over het optimaal inrichten van bedrijfsprocessen. Je hebt MBO+ werk- en denkniveau, ervaring in een soortgelijke functie is een pré. Het is belangrijk dat je nauwkeurig werkt en dat je verantwoordelijkheid over je werk draagt. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend zowel in woord als geschrift, daarnaast is beheersing van de Engelse of Duits taal een pré. Wij zijn op zoek naar een ambitieuze collega met een proactieve werkhouding die graag lekker aan de slag wil gaan!

Wat bieden wij jou?

Een zeer afwisselende functie waarbij je veel kunt leren. Je komt te werken in een dynamische omgeving! Jouw directe collega’s zijn jong en gedreven. Er heerst een informele werksfeer, waarbij je je als nieuwe collega meteen welkom voelt. In deze rol heb je veel contact met al je collega’s van alle afdelingen: sales, financieel, logistiek, etc. Wij bieden jou mooie passende arbeidsvoorwaarden.

Ben jij dé collega waar wij naar op zoek zijn?

Stuur een mailtje naar BB Recruitment met daarbij je CV (+foto) en een korte motivatiebrief naar barbara@bbrecruitment.nl of bel naar 06-38682972. Graag drinken we een kopje koffie met je!