Naar de inhoud springen

Finance Assistant – Parttime

Finance Assistant | Oosterhout | Parttime 20-24 uur per week (i.o.m.) | z.s.m.

Jij bent proactief en oplossingsgericht. Jij krijgt energie van het schakelen tussen diverse financiële administratieve werkzaamheden. Heb jij ervaring in de financiële administratie? En heb jij de ambitie om met dit mooie bedrijf de schouders er onder te zetten en te groeien? Dan is deze functie misschien wel op jouw lijf geschreven!

Welkom!

Dit gezonde en gepassioneerde productiebedrijf is al meer dan vijftig jaar actief. Zij zijn internationaal georiënteerd, Europa is hun grootste afzetmarkt. Binnen dit bedrijf werk je samen met 120 enthousiaste en ambitieuze collega’s verdeeld over het kantoor, de productie en het magazijn. Innovatie staat hoog in het vaandel! Het bedrijf heeft een modern MVO-beleid en biedt haar medewerkers volop ruimte zich te ontplooien. Er heerst een familiaire sfeer waarin jij je snel thuis zult voelen!

Wat houdt de functie in?

Als Finance Assistent zorg je er samen met je collega voor dat de financiële administratie van het bedrijf perfect op orde is en blijft! Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je draagt zorg over de debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Je assisteert bij de maand- en jaarafsluitingen;
  • Je boekt banken en kasboeken;
  • Je boekt inkoop- en verkoopfacturen in;
  • Je hebt de verantwoording over de financiële mailboxen;
  • Je denkt proactief mee over optimalisaties van het boekhoudsysteem en brengt dit in uitvoering;
  • Je archiveert de ingeboekte documenten;
  • Je bent wekelijks bezig met betaalvoorstellen klaarzetten en waar nodig het versturen van aanmaningen;
  • Je bent maandelijks bezig met de BTW-, ICP-aangiftes en het invullen van CBS-enquêtes.

Naar wie ben ik op zoek?

Voor deze functie ben ik zoek naar iemand met 5-10 relevante werkervaring in een financieel administratieve functie. Je vindt het leuk om proactief over optimalisaties mee te denken. Het is erg belangrijk dat je accuraat en zorgvuldig bent in je werk.

  • Je bent betrouwbaar en loyaal;
  • Je kan goed zelfstanding werken;
  • Je hebt cijfermatig inzicht, jij weet wat er gebeurt en waarom, ook achter de schermen;
  • Je vindt het prettig om in een dynamische omgeving werkzaam te zijn;
  • Je bent flexibel en oplossingsgericht;
  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding Moderne Bedrijfsadministratie afgerond of equivalent;
  • Je hebt ervaring met Navision, dit is een must;
  • Je kan goed werken met het MC Officepakket, Excel is voor jou speelgoed;
  • Jij hebt de ambitie om samen met dit mooie bedrijf de schouders er onder te zetten en te groeien!

Zij bieden jou goede arbeidsvoorwaarden. Een mooi en passend salaris op basis van jouw kennis en kunde, daarnaast is er ook ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Ook zijn er ook interessante doorgroeimogelijkheden. De uren kunnen in goed overleg verdeeld worden over de werkdagen.

Is deze functie op je lijf geschreven?

Heb je het gevoel dat jij dé collega bent waar dit bedrijf naar op zoek is? Stuur me dan een mailtje, naar BB Recruitment met daarbij je CV (+foto) en een korte motivatiebrief barbara@bbrecruitment.nl of bel naar 06-38682972. Graag maak ik kennis met je! Mocht je vragen hebben mag je altijd contact met me opnemen.  

Een gedachte over “Finance Assistant – Parttime Een reactie plaatsen