Naar de inhoud springen

Allround Administratief medewerker

Allround Administratief medewerker | Breda | fulltime | z.s.m.

Krijg jij er energie van als administratief alles van a tot z klopt? Word je er blij van om een belangrijke bijdrage te leveren binnen dit ambitieuze familiebedrijf? Dan is deze veelzijdige functie als Allround Administratief medewerker misschien wel op jouw lijf geschreven!

Welkom!

Het 200 jaar oude familiebedrijf en de markante stationaire marktpositie vormen het fundament voor de sterke (online) groei van dit heren- en sinds kort ook damesschoenenmerk. Het bedrijf is gevestigd in Breda, waar een hechte, snel handelende en gedreven groep mensen aan de verdere uitbouw van het merk werkt. Het bedrijf heeft mono-brand stores op toplocaties in vrijwel alle grote steden van Nederland, je vindt de collectie van dit mooie merk in de betere schoenenwinkels en webshops.

Wat houdt de functie in?

Als Allround Administratief medewerker krijg je te maken met alle facetten binnen het familiebedrijf. Je bent administratief ondersteunend aan de Operations Manager, samen vormen jullie een sterk en stabiel team met betrekking tot alle operationele administratieve processen. Hieronder een greep uit jouw werkzaamheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele administratieve afhandeling aan de inkoopkant;
  • Je volgt de levertijden van buitenlandse leveranciers op en communiceert dit intern;
  • Je draagt zorg over de voorraden en de mutaties hiervan;
  • Je coördineert, controleert en ondersteunt magazijn inventarisaties;
  • Je bent verantwoordelijk voor de facilitaire inkoop;
  • Je schakelt veel met je collega’s van alle afdelingen;
  • Je biedt administratieve ondersteuning wanneer dit nodig is o.a. op de commerciële binnendienst, de e-commerce afdeling en het magazijn;
  • Je neemt bij drukte of wanneer je collega’s op vakantie zijn werkzaamheden van andere afdelingen op je.

Naar wie ben ik op zoek?

Voor deze functie ben ik op zoek naar iemand die administratief sterk is en die het leuk vindt om ervoor te zorgen dat alles administratief van a tot z klopt. Belangrijk is dat je de verschillende softwarepakketten jezelf snel eigen maakt en dat je goede kennis van Excel hebt. Je begrijpt hoe processen in een bedrijf werken.

  • Je hebt mbo werk- en denkniveau met elke jaren relevante werkervaring;
  • Je hebt een echte hands-on mentaliteit met een positieve werkhouding;
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in woord als geschrift;
  • Je beheerst de Engelse taal voldoende om jezelf mondeling en schriftelijk te kunnen uiten;
  • Je bent flexibel en oplossingsgericht;
  • Je bent nauwkeurig en punctueel;
  • Je bent een enthousiaste collega die graag lekker aan de slag wil gaan!

Wat bieden zij jou?

Een veelzijdige functie waarin je veel kunt leren. Je komt te werken in een dynamische omgeving! Jouw directe collega’s zijn jong en gedreven. Er heerst een informele werksfeer, waarbij je je als nieuwe collega meteen welkom voelt. In deze rol heb je veel contact met al je collega’s van alle afdelingen: commercie, financieel, magazijn, e-commerce, etc. Zij bieden jou mooie passende arbeidsvoorwaarden.